Rezultāti
Rezultāti Excel (*.xls) failā >> Velorogaininga “Ķirzakas Taka 2014” REZULTĀTI
Pavisam apvidū atradās 45 kontrolpunkti. Uzvarētājiem “Kailie brieži” absolūtajā un vīru komandu vērtējumā izdevās 6 stundu kontrollaikā (5:42:30) apmeklēt 37 kontrolpunktus.
Jaukto (X) komandu konkurencē arī ar 37 punktiem uzvarēja “Ezermalieši” (5:52:46), kam netika ieskaitīts Mazo vārtu kontrolpunkts (F10), jo atzīme tika izdarīta ielai pretējā pusē ar citu objektu, nekā bija norādīts fotolapā.
Sieviešu komandu konkurencē labākās bija Meitenes no Cēsīm ar 23 apmeklētiem kontrolpnktiem.
Tabulā finiša laiks
Komandas Nr. | Laiks | Rezultāts (punkti kopā) | punkti 24h | % | Grupa | Komandas nosaukums | Vieta grupā | Vieta KOPĀ |
19 | 5:42:30 | 37 | 156 | 100.0% | M | Kailie brieži | I | I |
12 | 5:52:46 | 37 | 151 | 97.1% | X | Ezermalieši | I | II |
21 | 6:00:08 | 36 | 144 | 92.5% | M | Riga Adventure Team | II | III |
3 | 5:53:00 | 35 | 143 | 91.8% | X | Nemīz, bet dari! | II | 4 |
18 | 5:54:20 | 35 | 142 | 91.4% | M | TAKA | III | 5 |
4 | 5:54:30 | 34 | 138 | 88.8% | X | Spridzeklītis | III | 6 |
9 | 6:01:10 | 34 | 136 | 87.1% | X | ALUSALA | 4 | 7 |
20 | 6:03:05 | 33 | 131 | 84.1% | M | Gandrs | 4 | 8 |
14 | 5:43:00 | 32 | 134 | 86.4% | M | Giguraka | 5 | 9 |
1 | 5:59:56 | 32 | 128 | 82.3% | X | Vikingi | 5 | 10 |
15 | 6:01:00 | 31 | 124 | 79.5% | M | Enkura turētāji | 6 | 11 |
2 | 5:54:00 | 29 | 118 | 75.8% | X | Energy Star | 6 | 12 |
5 | 5:44:00 | 27 | 113 | 72.7% | X | Ar mani atkal runā kaijas… | 7 | 13 |
11 | 5:52:10 | 27 | 110 | 71.0% | X | ZAJEC | 8 | 14 |
16 | 5:58:17 | 27 | 109 | 69.8% | M | Apinīša stiprinātie | 7 | 15 |
17 | 6:04:30 | 27 | 107 | 68.6% | M | Cisku drillētāji | 8 | 16 |
22 | 5:51:50 | 25 | 102 | 65.8% | M | insomnia | 9 | 17 |
7 | 5:52:32 | 25 | 102 | 65.6% | X | Tā jau nu nevarēs! | 9 | 18 |
13 | 5:59:10 | 23 | 92 | 59.3% | W | MEITENES NO CĒSĪM | I | 19 |
10 | 5:49:22 | 21 | 87 | 55.6% | X | Dubļi pa gaisu : Jauktā (X) | 10 | 20 |
8 | 5:57:52 | 18 | 72 | 46.6% | X | Shadow of the Wind | 11 | 21 |
Komandas Nr. | Starts, Finišs, Laiks | Rezultāts (punkti kopā) | Performance (punkti 24h) | Performance, % | Grupa | Komandas nosaukums | Vieta grupā | Vieta KOPĀ |
Par Ķirzakas Taku
Ķirzakas Taka ir piedzīvojumu velo orientēšanās sacensības izvēles distancē ar vēsturisku notikumu un leģendu risināšanas elementiem. Šogad tas nozīmēs velo braucienu apkārt Jelgavas pilsētai ar ielūkošanos vēsturiskās un noslēpumainās vietās.
Pasākums notiks 1. novembrī uzreiz pēc helovīna nakts.
Nolikums
[atjaunots 2014. gada 20. oktobrī]
1. Sacensību formāts
“Ķirzakas Taka” ir piedzīvojumu velo orientēšanās sacensības, kur komanda 3 cilvēku sastāvā, pārvietojoties ar velo, veic noteiktu distanci apmeklējot kontrolpunktus (KP). Sacensībās 6 stundu kontrollaikā ir jāapmeklē pēc iespējas vairāk KP izvēles secībā. Šoreiz izvēle būs ierobežota, taču drīkstēs atsevišķus distances posmus izlaist, vai doties pēc kāda iepriekš neapmeklēta kontrolpunkta. Atzīmēšanās kontrolpunktos notiek nofotografējot komandas biedrus kopā ar kontrolpunkta objektu.
Sacensību mērķis ir labi pavadīt laiku, iepazīstot apvidus interesantākās vietas un to vēsturi, un noskaidrot spēcīgākos dalībniekus.
2. SACENSĪBU VIETA UN LAIKS
| [map lat=56.643512 lon=23.722062 z=13 marker=”yes” infowindow=”Ķirzakas Taka 2014″] |
3. SACENSĪBU DALĪBNIEKI, KOMANDAS
Par sacensību dalībnieku var kļūt ikviens, kurš apzinās savas spējas veikt distanci, piekrīt šī Nolikuma noteikumiem un ir nokārtojis pieteikuma formalitātes.
Vismaz vienam komandas dalībniekiem jābūt vecumā no 18 gadiem. Ar vecāku rakstisku atļauju sacensībās drīkst piedalīties arī jaunāki.
Komanda sastāv no 3 dalībniekiem, kvalificējoties vienā no 3 grupām: M – vīriešu, W – sieviešu, X – jauktā (komandā piedalās abu dzimumu pārstāvji).
Katrai komandai ir jābūt savam nosaukumam. Ja komandas nosaukums ir pretrunā vispārējiem ētikas principiem, sacensību organizatori patur tiesības nereģistrēt komandas nosaukumu, par to paziņojot uz e-pastu Komandas kapteinim.
Pieteikto komandas sastāvu pirms sacensībām iespējams mainīt sazinoties ar organizatoriem, vai uz vietas reģistrējot komandu sacensībām.
4. DISTANCE, KARTES UN KONTROLPUNKTI
Kopējais distances garums apmeklējot visus kontrolpunktus ir ~ 60 km. Karte būs mērogā 1:40 000, kas ir 1 km = 25 mm uz kartes. Karti segs topogrāfiskais tīkls vertikālājām un horizontālajām līnijām ik pēc 1 km. Papildus uz kartes būs novilktas arī magnētisko ziemeļu (uz kuru rāda kompass) līnijas sarkanā krāsā, arī ik pēc 1km. Karte sastāvēs no divām A4 lapām. Tās būs ievietotas kabatiņās. Par papildus ūdensdrošību rūpējas dalībnieki paši. Karšu komplektu saņem katrs komandas dalībnieks.

Distancē būs apmeklējami divu veidu kontrolpunkti. Ar vienu simbolu kartē apzīmētajos kontrolpunktos dabā atradīsies kontrolpunkta lapiņa ar attiecīgo simbolu. Savukārt kontrolpunktos, kas kartē apzīmēti ar vairākiem simboliem sākot ar burtu “F”, dabā atradīsies tikai vietai piederošs objekts bez kontrolpunkta lapiņas, vai cita apzīmējuma. Dalībniekiem tiks izsniegta lapa ar “F..” kontrolpunktu attēliem un atzīmēšanos veidu tajos.
5. ATZĪMĒŠANĀS KONTROLPUNKTOS

Atzīmēšanās kontrolpunktos notiek ar digitālo fotokameru, nofotografējot divus komandas dalībniekus tiešā KP tuvumā, tā lai ir redzama KP lapiņa ar simbolu vai objekts “F..” kontrolpunktos.
Visiem KP jābūt fiksētiem ar vienu kameru. Atļauts izmantot mobilo telefonu, ja tam ir pietiekoši liels ekrāns attēlu apskatei.
6. SACENSĪBU VĒRTĒŠANA
Pēc finiša jānodod fotoaparāts kontrolpunktu attēlu pārbaudei.
Par vienu KP apmeklējumu komanda iegūst 1 punktu. Par uzvarētāju kļūst tā komanda, kas apmeklējusi visvairāk KP, vai vienāda KP skaita gadījumā, kas distancē pavadījusi mazāk laika.
Par katrām nokavētajām 5 minūtēm komandai tiek atskaitīts 1 KP. 5 minūšu intervālu sāk skaitīt ar pirmo sekundi.
Kontrolpunkti, kuru attēlos KP simbols ir neskaidri saskatāms, vai 2 komandas dalībnieki neatrodas tā tiešā tuvumā var netikt ieskaitīts vai ieskaitīts daļēji (0,5 punkti).
UZVARĒTĀJU APBALVOŠANA
- Pirmo trīs vietu ieguvēji katrā starta grupā tiek apbalvoti ar diplomiem un piemiņas balvām.
- Dalības diplomus saņem visi sacensību dalībnieki.
PIETEIKŠANĀS SACENSĪBĀM
- Pieteikšanās pasākumam notiek aizpildot pieteikuma formu interneta mājas lapā www.multisports.lv un apmaksājot dalības maksu.
7. OBLIGĀTAIS INVENTĀRS
- Velosipēds (katram komandas dalībniekam).
- Veloķivere (katram komandas dalībniekam).
- Digitālais fotoaparāts ar uzlādētu akumulatoru un iespēju ievietot ūdensdrošā iepakojumā.
- Mobilais telefons (vismaz viens uz komandu). Digitālā fotoaparāta vietā var izmantot mobilo telefonu, ja vien tam ir pietiekami liels displejs attēlu apskatei.
- Velosipēda aizmugurējā sarkanā mirgojošā gaisma.
8. IETEICAMAIS INVENTĀRS
- Velo planšete.
- Kompass.
- Velodators – lai var mērīt attālumu.
- Pārtika un dzeramais ūdens (pēc dalībnieka ieskatiem).
- Rezerves velo kamera, remontkomplekts.
- Pieres lukturis un velosipēda priekšējais lukturis.
- Pulkstenis.
- Rakstāmais (ūdensizturīgs marķieris ~0,5mm).
- Velo cimdi.
11. Dalības maksa un Pieteikumi sacensībām
Pieteikšanās sacensībām notiek izpildot pieteikuma anketu internetā www.multisports.lv un apmaksājot dalības maksu.
Dalības maksa 1 dalībniekam | Reģistrācijas laiks |
16 € | līdz 21. oktobrim (24:00) |
20 € | no 22. oktobra līdz 28. oktobrim (24:00) |
24 € | no 29. oktobra līdz 31. oktobrim |
Dalības maksa pārskaitāma līdz attiecīgā pieteikšanās termiņa beigām.
- Atis Luguzs, pers.kods: 010377-12285
- LV86UNLA0008000724157 (SEB banka)
- LV60HABA0551005774026 (Swedbanka)
Dalības maska sedz maršruta sagatavošanu un karšu druku, tiesnešu darbu, ēdienu finišā, balvas un citus organizatoriskus izdevumus.
10. DALĪBNIEKU PIENĀKUMI SACENSĪBĀS:
- Ievērot godīgas spēles („Fair play”) principus, gan distances veikšanā gan ekipējuma un citu līdzekļu izmantošanā.
- Ievērot Latvijas Republikas ceļu satiksmes noteikumi, jāseko sacensību tiesnešu un organizatoru norādījumiem.
- Ja ar kādu no komandas dalībniekiem notiek negadījums, vai citu iemeslu dēļ tas nespēj turpināt distanci, komandai ir iespējams pabeigt sacensības divatā. Šādā gadījumā Komandas kapteinim ir jāsazinās ar tiesnešiem un jāsaskaņo turpmākā darbība.
- Pārvietojoties ar velosipēdu, galvā ir jābūt uzvilktai un aizsprādzētai ķiverei;
- Sniegt citām Sacensību komandām pirmo neatliekamo palīdzību, pēc to pieprasījuma.
12. Dalībniekiem sacensībās aizliegts
- Izmantot jebkādus elektroniskos navigācijas priekšmetus.
- Pārkāpt godīgas spēles principus.
- Atstāt distancē jebkāda veida atkritumus.
- Dedzināt ugunskurus un smēķēt.
Par šo noteikumu neievērošanu komanda var tikt diskvalificēta.
13. Pušu atbildība
Sacensību organizators ir Atis Luguzs un ir atbildīgs par visu šajā Nolikumā noteikto organizatora pienākumu izpildi pilnā apjomā un labā kvalitātē.
Sacensību dalībnieks, iesniedzot pieteikuma anketu, apliecina, ka piekrīt šajā Nolikumā noteiktajiem nosacījumiem, apņemas tos ievērot un apzinās savu atbildību par personīgo drošību distancē, neceļot pretenzijas pret sacensību organizatoriem par iespējamām traumām, kas var tikt gūtas pieredzes trūkuma, apstākļu nenovērtēšanas, paša dalībnieka vai citu sacensību dalībnieku nevērības dēļ.
14. Kontakti
- Sacensību rīkotājs: Atis Luguzs
- Tel. +371 26761807
- e-pasts: atis.luguzs@gmail.com
Šoreiz nesanāca piedalīties “Ķirzakas takā”, taču būtu interesenti papētīt karti un dalībnieku izvēlētos maršrutus, tāpēc gribu lūgt pievienot karti.
Sveiki.
Vai uz vietas būs iespējas iznomāt planšetes un ja jā, tad cik tas maksātu?
Nē, planšetes nevarēs iznomāt. To tad jāmēģina sarunāt citur.
Vai sacensībās būs speciālie uzdevumi, kuru izpildīšana velokurpēs varētu būt apgrūtinoša?
Būs diezgan daudz kur jākāpj nost no velosipēda un jāpārvietojas kājām. Būs jāpakāpjas gan pa betona, gan metāla virsmām. Velokurpēs to darīt varētu būt neērti. Uzmanību būtu jāpievērš arī tam, lai kājas siltumā. Plānos apavos novembra sākumā pārvietojoties ar velo pēdas un pirksti var salt.
Kāda tipa segums būs galvenokārt starp kontrolpunktiem? Vai vairāk pa pilsētu, kur ir asfaltēti celiņi vai ārpuspilsētas, kur būtu ‘offroad’ apstākļi.
Tāds pavisam bezceļš būs maz, bet būs. Trešdaļa distances vedīs pa asfaltu – pārējais zeme, grants, smiltis. Ja doma ir par riepu protektora izvēli, tad labāk ar smalkāku un zemāku.
Būtu labi, ja pasākums notiktu “krāsainajā rudenī”, nevis pelēkajā 🙂
Līdz novembrim ir ļoti daudz visādu citu pasākumu. Un ir tā, ka pelēki drūmais, vieglā migliņā ar rasas lāsēm krūmu zaros varētu Jelgavai piestāvēt. Jelgava ir citāda, kā Mazsalaca, Sigulda, Kandava. Jā un veči vēl tikai pabeidz būvēt pēdējos veloceliņus, uz oktobra beigām nu noteikti būs gatavs.
Kurā datumā notiks pasākums? Pieļauju, ka tas varētu būt 1. vai 2. novembris?