Nolikums SK 2019

1. Par rogainingu “Slapjais kaķis”

“Slapjais kaķis” ir rogaininga sacensības augstajā purvā ar 6 stundu laika limitu. Pasākumā piedalās komandas 2 līdz 5 cilvēku sastāvā, un pēc kartes apmeklē dabā izvietotos kontrolpunktus (KP) izvēles kārtībā. Par labāko tiek atzīta tā dalībnieku komanda, kas, apmeklējot kontrolpunktus, savāc vislielāko punktu summu, vai vienādas punktu summas gadījumā, komanda kas pavadījusi distancē īsāku laika posmu.

2. Sacensību norise

Sacensības Slapjais kaķis notiek 2019. gada 3. augustā  ~ 30 km uz dienvidrietumiem no Rīgas, pie Cenas tīreļa laipas torņa.
  • No 10:30 dalībnieku ierašanās, reģistrācija, dalībnieku informācijas precizēšana, karšu izsniegšana;
  • 11:00 – 12:00 ceļa plānošana kartē;
  • 12:00 kopējais starts;
  • 18:00 laika limita (6h) beigas;
  • no 16:00 pusdienas;
  • 18:30 labāko dalībnieku apbalvošana.

3. Atzīmēšanās kontrolpunktos, kontrolpunkti

Komanda Svagni
Atzīmēšanās kontrolpunktā.
  • Kontrolpunkti (KP) ir A6 formāta laminētas lapas ar sarkanu trijstūri un simbola zīmējumu.
  • Kontrolpunktiem būs vērtības no 3 līdz 6. Kontrolpunktu vērtību nosaka pirmais cipars KP apzīmējumā.
  • Atzīmēšanās KP notiek ar digitālo fotokameru, nobildējot savu komandas biedru tiešā KP tuvumā (rokas stiepiena attālumā), tā, lai ir redzams KP simbols un komandas dalībnieks. Pie kontrolpunkta jābūt redzamiem visiem komandas dalībniekiem. Var fotografēt pārmaiņus vienam otru, vai mēģināt nobildēties visiem uzreiz.
  • Kā fotokameru var izmantot arī mobilo telefonu, ja tam ir pietiekoši liels ekrāns attēlu apskatei.

4. Sacensību dalībnieki

  • Sacensībās piedalās 2 līdz 5 dalībnieku komandas:
    • vīriešu (M),
    • sieviešu (W) vai
    • jauktajā (X) grupā.
  • Pārgājienā var piedalīties 18 gadu vecumu sasniegušas personas, kuras ir pieteikušas savu dalību atbilstoši šim Nolikumam un piekrīt tā noteikumiem.
  • Dalībnieki, kuri jaunāki par 18 gadiem, var piedalīties pārgājienā tikai vienā komandā kopā ar kādu no saviem vecākiem, vai viņu pilnvarotu personu.

5. Obligātais inventārs

  • Digitālā fotokamera vai mobilais telefons attēlu uzņemšanai (ar iespēju ielikt ūdensdrošā iepakojumā);
  • Mobilais telefons ūdensdrošā iepakojumā;
  • Piemērots apģērbs un apavi (no kā labi izlīst ūdens un vēsā laikā nepūš cauri vējš);
  • Dzeramais ūdens, minimālais daudzums 1,5 l katram dalībniekam;
  • Kompass.

6. Ieteicamais pārgājiena inventārs

  • Mugursoma (ieteicams – katram sava, maza, ar dzeršanas sistēmu);
  • Pirmās medicīniskās palīdzības komplekts – plāksteri, leikoplasts, ūdeņraža pārskābe, elastīgā saite, pārsēji;
  • Svilpe (bet pieejamā vietā, noderēs, lai nepieciešamības gadījumā sauktu palīgā);
  • Peldveste;
  • Izvēloties apģērbu jāņem vērā sagaidāmie laika apstākļi, vēsākos vai mainīgos laika apstākļos ieteicams ņemt līdzi jaku pret lietu un vēju. ;

7. Kartes un apvidus

Kartes SK 2018

  • Sacensībās tiks izmantotas aerofotokartes ar redzamu mežu, klajumu un ūdenstilpņu situāciju. Kartes mērogs 1 : 6000. Kartes sastāvēs no 3 x A3 lapām.
  • Sacensību apvidus lielāko daļu aizņem augstais purvs ar tam raksturīgām mazām un vidējām priedītēm, ezeriņu un lāmu labirintu. Relatīvi sausāka ir purva centrālā daļa, kas atrodas vairākus metrus augstāk par tā malām.

8. Sacensību rezultātu vērtēšana

  • Komanda finišē pilnā sastāvā ierodoties rīkotāju norādītajā finiša vietā un nodod fotokameru KP attēlu pārbaudei.
  • Par labāko tiek atzīta tā komanda, kas ir apmeklējusi vislielāko KP skaitu, vai vienāda KP skaita gadījumā, pavadījusi distancē īsāku laika posmu.
  • Kontrolpunktiem būs dažādas vērtības no 2 līdz 6 punktiem.
  • Sacensību kontrollaiks ir 6 stundas. Par katrām pārtērētām 2 minūtēm tiek atņemts 1 punkts. 2 minūšu intervāls tiek skaitīts ar pirmo sekundi. Par nokavētām 2 minūtēm un 1 sekundi tiek atņemti 2 punkti no komandas kopējā punktu skaita.

9. Uzvarētāju apbalvošana

  • Pirmo trīs vietu ieguvēji katrā starta grupā tiek apbalvoti ar medaļām, diplomiem un piemiņas balvām.

10. Pieteikšanās sacensībām

  • Pieteikšanās pasākumam notiek aizpildot pieteikuma formu interneta mājas lapā www.multisports.lv
  • Maksimālais kopējais dalībnieku skaits ir ierobežots līdz 40 cilvēkiem. 

11. Dalības maksa un Pieteikumi sacensībām

Dalības maksa 1 dalībniekam Pieteikuma laiks internetā
20 € Līdz 23. jūlijam (24:00)
22 € No 24. jūlija līdz 30. jūlijam (24:00)
25 € No 31. jūlija
   

Dalības maksa maksājama ierodoties uz vietas sacensību dienā.

Dalības maksa sedz maršruta sagatavošanu un karšu druku, tiesnešu darbu, ēdienu finišā, balvas un citus organizatoriskus izdevumus.

12. Dalībniekiem sacensībās aizliegts

  • Izmantot jebkādus elektroniskos navigācijas priekšmetus.
  • Pārkāpt godīgas spēles principus.
  • Atstāt distancē jebkāda veida atkritumus.
  • Dedzināt ugunskurus un smēķēt.

Par šo noteikumu neievērošanu komanda var tikt diskvalificēta.

13. Pušu atbildība

Sacensību organizators ir Atis Luguzs un ir atbildīgs par visu šajā Nolikumā noteikto organizatora pienākumu izpildi pilnā apjomā un labā kvalitātē.

Sacensību dalībnieks, iesniedzot pieteikuma anketu, apliecina, ka piekrīt šajā Nolikumā noteiktajiem nosacījumiem, apņemas tos ievērot un apzinās savu atbildību par personīgo drošību distancē, neceļot pretenzijas pret sacensību organizatoriem par iespējamām traumām, kas var tikt gūtas pieredzes trūkuma, apstākļu nenovērtēšanas, paša dalībnieka vai citu sacensību dalībnieku nevērības dēļ.

14. Kontakti

  • Sacensību rīkotājs: Atis Luguzs
  • Tel. +371 26761807
  • e-pasts: atis.luguzs@gmail.com

Ieraksti komentāru:

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.